Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 lipca 2017

Mam Cię gagatku...

Witam! Dziś bohater wczorajszego porannego fotografowania, który wymykał mi się regularnie od wielu tygodni, a na którego miałem wielką chrapkę. Wprawdzie Dreamlinery są już mocno przeze mnie "opatrzone" i w kolekcji mam ich już sporo (najczęściej tych z logo Qatar Airways), ale tej okazji przepuścić nie mogłem. Chodzi o B789 a więc rozwojową wersję Boeinga 787 należącą do linii Saudia z Arabii Saudyjskiej. Maszyny tej linii lotniczej dość często pojawiją się w okolicach powiatu jednak zazwyczaj lecą 25-30 kilometrów na zachód od Pajęczna gdzieś na wysokości Załęcza. Wprawdzie o poranku widać je zupełnie nieźle to rzadko kiedy podlatują na tyle blisko aby móc zrobić jakieś dobre zdjęcie. Wczoraj wreszcie się udało uchwycić lot SVA61 z miasta Dżudda (Jeddah) do Toronto w Kanadzie, wykonywany właśnie na B787 - 900, który przed 8 rano przemknął nad Działoszynem. Tym samym mam kolejnego operatora lotniczego z Dreamlinerem w archiwum. Teraz pozostaje tylko czekać na poniedziałek i maszynę LOTu z Chicago do Krakowa lub w odwrotnym kierunku. W miniony poniedziałek do USA poleciała nad Pajęcznem...


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz