Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Łask 2014 - odsłona pierwsza

Witam! Korzystając z ładnej pogody i dnia wolnego ruszyłem dziś pierwszy raz w 2014 roku do Łasku w moje ulubione miejsce na fotografowanie przelotówek. Pogoda wprawdzie zaczęła się psuć po 12.00 zaś kilka dużych i ciekawych maszyn już tradycyjnie uciekło po północnej stronie Łodzi ale i tak mogę być zadowolony z trzygodzinnego "polowania". Na uwagę zasługują cztery zdjęcia jakie udało mi się wykonać - na wszystkich Boeing 777 w barwach trzech przewoźników. Na początek najmniejsza wersja B777 czyli B772 należący do Malaysia Airlines lecący z Amsterdamu do Kuala Lumpur:



Kilka minut po wyłapaniu tego lotu udało się sfotografować B77W czyli największego z rodziny Boeinga B777 należacego do Pakistan International Airlines na trasie Islamabad - Londyn. Od dłuższego czasu poluję na maszyny tej linii z racji ładnego malowania jakie mają - niestety jak na złość nie miałem jeszcze okazji zrobienia zdjęcia z odległości na tyle bliskiej aby widoczne było znacznie wyraźniej. Dzisiejsze zdjęcie wykonane zostało do maszyny lecącej ok. 15km od miejsca spotu:



I na koniec kolejne dwa B77W należące do linii Cathay Pacific z Hong Kongu. To pierwsze zdjęcia tych maszyn w barwach Cathay - wcześniej udało mi się zobaczyć kilka B747 tej linii zarówno w wersji Carego jak i pasażerskiej. Jednakże widok mojej ulubionej maszyny czyli wspomnianego B77W cieszy najbardziej. Na pierwszym zdjęciu lot CPA260 z Paryża, na drugim CPA288 z Frankfurtu. Oba podążały w kierunku Hong Kongu:



To moje najlepsze ujęcie z dzisiejszego wypadu:



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz