Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 września 2014

Prosto z Florydy

Witam! Dzisiejsza południowa przerwa w szarym niebie w postaci przejaśnień nad Pajęcznem dała mi okazję do dołączenia do archiwum kolejnej ciekawej maszyny. Wprawdzie o Boeingu 777 w wersji Longer Range oznaczanym jako B77L już na blogu jakiś czas temu pisałem ale okazją do wpisu jest nie tyle jego kolejna fotografia ile nowa trasa jaka pojawiła się na niebie nad Pajęcznem. Maszyna Qatar Airways - jedyna jaką dziś udało mi się sfotografować wykonywała bowiem lot z Miami do Doha. Po raz pierwszy w trakcie obserwacji i spottingu udokumentowałem ten dość nowy lot Qatar Airways. Nad Polską pojawiają się bodaj dwa takie loty - jeden to wspomniany wyżej oznaczony jako QTR778 oraz lot wykonywany przez linię z Rosji - Transaero. Do tego doszły jeszcze kapitalne warunki do robienia zdjęć, choć sporo klatek popsuła mi duża wilgoć. Z jednego zdjęcia jestem jednak bardzo zadowolony :)


Ostatni weekend września zapowiada się obiecująco w prognozach tak więc czeka mnie chyba spora dawka nowych zdjęć do przejrzenia i być może zaprezentpowania. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz