Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 grudnia 2016

Wielki błękit - królestwo B77W

Witam! Tak pięknej sobotniej pogody nad Pajęcznem i okolicą nie było od bardzo dawna. Trzeba więc było ten uśmiech losu wykorzystać jak najlepiej ;) Do prezentacji wybrałem siedem z ośmiu sfotografowanych maszyn - sześć z nich to moje ulubione Boeingi 777 w wersji B77W. Po bardzo długim czasie do archiwum wpadły dwa B77W linii Emirates - dla mnie najpiękniejsze maszyny pasażerskie latające obecnie na świecie. Kawalkadę zapoczątkowały jednakże ostatnio najczęsciej goszczące nad powiatem pajęczańskim maszyny linii Qatar Airways. Na początek lot z Dallas do Doha wykonywany dziś na maszynie ze specjalnym malowaniem Oneworld:


Niewiele później inny B77W Qatar lecący z Waszyngtonu poleciał niemal nad samym miastem - tego udało się uchwycić bezpośrednio nad głową:


Trzeci B77W Qatar pędził z Chicago:


Czwarta w kolekcji maszyna leciała z Montrealu:


Tak jak wspomniałem na początku ze wszystkich B77W jakie od ponad sześciu lat trafiają do mojego archiwum najbardziej upodobałem sobie te w barwach linii Emirates - to one zazwyczaj prezentują się najlepiej na moich zdjęciach. Dziś nad powiatem przeleciały dwa. Pierwszy lecący z Houston do Dubaju:


Drugi wiózł pasażerów z Chicago:


Na deser jedynak nie ze stajni Boeinga w dzisiejszym zestawie - Airbus A359 jest najnowszym produktem przemysłu lotniczego przeznaczonym do lotów transkontynentalnych. Ten dzisiejszy w barwach Qatar Airways leciał z Bostonu i pięknie "mrugnął" do aparatu ;)


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz