Łączna liczba wyświetleń

sobota, 30 kwietnia 2016

Black and white

Witam! Dzisiejszy wpis właściwie powstać nie powinien... Staram się najczęściej umieszczać tu na tyle ciekawe "przelotówki" aby nie nudzić potencjalnego czytelnika dodawanymi codziennie zdjęciami, które właściwie mogą się wydawać jednakowe i mało interesujące. Dzisiejszy jedynak - długodystansowiec jaki pojawił się nad Pajęcznem także był przeze mnie kilka razy prezentowany - lot Etihad Airways z Los Angeles do Abu Dhabi to na niebie nad powiatem nie nowość. Postanowiłem jednak nieco inaczej spojrzeć na dziś wykonane zdjęcia i troszkę "dodać" od siebie. Jako, że ciągle mam w pamięci czar czarno-białych zdjęć, postanowiłem zobaczyć jak kolorowa klatka przeciskającego się między chmurami Boeinga 777 w wersji 77L prezentować się będzie w takiej wersji. Dla mnie wydaje się intersująca...


Udanej Majówki! Pozdrawiam!

1 komentarz: