Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 września 2011

Widziane z bliska - widziane z daleka...

Nadszedł wrzesień. Dni już coraz krótsze ale warunki do fotografii RNAV będą się powoli poprawiały. Na początek nowego miesiąca post nieco różniący się od tego co zwykle trafia do bloga. Bohaterami tego wpisu będą bowiem maszyny widziane z bliska, podczas pobytu we Wrocławiu i jedna dość wyjątkowa złapana już na wysokości przelotowej nad powiatem pajęczańskim. Bonusem wyprawy do Wrocławia była okazja do fotografowania maszyn schodzących do lądowania w porcie lotniczym Copernicus. Udało mi się uchwycić cztery maszyny a jedna z nich to niezły kąsek dla amatora awiacji w Polsce. Zacznijmy więc od niej. Dziś o poranku niespodziewanie ta maszyna wylądowała we Wrocławiu przelatując nad osiedlem, gdzie się zatrzymałem. Wrażenie niesamowite ;) To Boeing 767 linii North American Airlines.


Dwie kolejne maszyny należą do przewoźnika z gatunku lotniczych "PKS-ów". To maszyny Boeing 737 linii Ryanair obsługującej połączenia na terenie Europy. Mnie udało się uchwycić dwie sztuki lądujące w sobotę i niedzielę we Wrocławiu. Pierwszy przywiózł pasażerów z Bristolu:


Drugi w niedzielny poranek lądował z pasażerami z londyńskiego lotniska Stansed:


I ostatnia maszyna widziana z bliska jaką udało mi się złapać. Tym razem to lot czarterowy wykonywany z Hurghady do Wrocławia przez Midwest Airlines. Maszyna to także B737.


I dla kontrastu jedna, znaczniej większa i okazalsza maszyna złapana już "normalną techniką" a więc przy pomocy MAK'a na wysokości przelotowej. Ten lot wprawdzie często pojawiał się w moich wpisach, dziś jednak warto było spojrzeć w niebo przed 17.00 bowiem trasę Hamburg - Dubai dla linii Emirates obsługiwał Airbus A340, maszyna która do Europy lata dla tej linii sporadycznie. Dlatego tym większa moja radość, że udałó mi się go wyłapać. A już wkrótce tę samą trasę ma obsłużyć Airbus A380. Ale to już po połowie września.


Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz