Łączna liczba wyświetleń

sobota, 4 stycznia 2020

Wrocławskie otwarcie vol. 2

Blisko półtorej roku - tyle przyszło mi czekać na drugie w moim archiwum zdjęcie jednego z najciekawszych lotów pojawiających się nad Polską od 2018 roku. Wrócimy tym samym do posta z sierpnia 2018 roku, kiedy to miałem jedyną okazję sfotografować nad Wrocławiem Dreamlinera, należącego do linii Scoot z Sinagpuru. Ostatni pobyt na Dolnym Śląsku otworzył rok 2020 w moim fotograficznym hobby, ale był także szansą na kolejne zdjęcie maszyny w żółto-białych barwach - wykonałem je wczoraj. To lot wyjątkowy, bowiem ta linia operuje głównie na terenie Azji Południowo-Wschodniej i Wschodniej, Australii oraz tylko do dwóch miast europejskich - jednym jest Berlin a drugim są Ateny. Z mojej perspektywy to jedno z najciekawszych malowań jakie miałem okazję obserwować i fotografować - zresztą zobaczcie sami, choć zdjęcie dość mocno zniszczone przez wilgoć...



Oprócz prezentowanego Scoot'a miałem wczoraj równie rzadką jak ta opisana wyżej uchwycić przelot Boeinga 77F, czyli maszyny Cargo należącego do firmy Federal Express czyli znanego także w Polsce FedExa. Tutaj także troszkę zabrakło szczęścia i odpowiednich warunków bo zdjęcie także "zjadła" wilgoć, ale jeśli mnie pamięć nie myli to moje pierwsze zdjęcie FedExa od bodaj czterech lat. Maszyna wiozła paczki z Liege, gdzie mieści się europejski hub FedEx do Hong Kongu...



I na koniec dwie maszyny przewoźnika bardzo dobrze mi znanego, podobnie jak w otwierającym ten rok poście, gdzie miałem przyjemność fotografować Dreamlinery El Al - tym razem wczoraj dwukrotnie nad Wrocławiem była okazja zobaczyć właśnie Dreamlinery Royal Jordanian, a więc linii częśto goszczącej na niebie nad powiatem. Oba uchwycone loty to rejsy wracające zza Atlantyku - pierwszy na trasie z Montrealu w Kanadzie do stolicy Jordanii Ammanu pojawił się o 10.37...



A drugi, lecący sześć minut później wiózł pasażerów lecących z Nowego Jorku także do Ammanu:



A jutro i pojutrze jeśli tylko pogoda pozwoli rozpocznie się sezon lotniczej fotografii nad Pajęcznem i okolicą :) Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz